Štěstí přeje připraveným

Broučci jak od pana Karafiáta

18.07.2013 22:24

Překonat sám sebe a hlavně se nebát. To jsem si říkal, když jsem si kupoval larvy potemníka moučného alias moučné červy. Co mě k tomu vedlo? Prostě chuť to zkusit a také pozvání na 3. konferenci bushcraft.cz a postapo.cz, kde se avizovalo případné broukožraní a já nechtěl být za broukožrací pannu. No a výsledek mě mile překvapil. 

Surový materiál:

 

a více ve videu:

 

 

Věděli jste že:

-100g červů obsahuje spoustu nenasycených mastných kyselin a asi 30g čistých bílkovin?

-na odchování 1kg hovězího masa je potřeba průměrně 10kg krmiva a přitom z 10kg krmiva odchováte 9kg  červů?

-narozdíl od hovězího a vepřového je nulová šance na přenos nemocí typu BSE a to z důvodu diametrální odlišnosti DNA?

-to má na svém jídelníčku valná většina světa?

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode