Štěstí přeje připraveným

Hamaka - vlastní výroba

29.07.2013 20:26

Na tento nápad mě přivedl produkt od společnosti hamaka.eu, žel bohu se mi nějak příčí vyhodit peníze za něco, co prostě nenese známky odolnosti pro použití v přírodě. Na výstavě stanů v Letňanech jsem měl možnost si je prohlédnout a buď varianta A) vystavovali tam zmetky nebo B) hamaky se zničili tím, že si je lidé zkoušeli. Bohužel ani jedna varianta není úplně dobrá pro prodej.

 

Tato verze hamaky je inspirovaná článkem z www.tothewoods.net/HomemadeHammock1.html

 

Co vše tedy potřebujete:

Pro hamaku pohodlnou k ležení by šířka měla být 140-150 cm, záleží na šířce látky co koupite. Já jsem pořídil 2,9 metrů syntetické podšívky. Látku jsem změřil a zvážil a vyšla mi gramáž 60g/m2 . Což by podle všech ostatních návodů mělo stačit a také stačí. Metr takové látky stojí kolem 90,-

Dále pak dva kousky padákovky na obvázání nebo dvě silnější elektrikářské spojky. Zde cenu nevyčíslím, kousků padákovky mám plno a pásky v bedně s nářadím.

 

Naposled potřebujeme šňůry, za které hamaku přivážeme. 110 korum za 6 metrů 5mm horolezecké šňůry - prodejna Decathlon. Ale jistě se dá pořídit přímo na míru v prodejnách Hudy nebo Rockpoint. Určitě by se dala použít i padákovka, ale s ohledem na namáhání bych zvolil minimálně dvojitou, protože se snadněji odrbává o kůru stromů.

 

Zbytek ve videu

 

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode