Štěstí přeje připraveným

Zkumavka na dvě věci

13.05.2011 14:22

Pokud se chystáte kamkoliv, ať už na jednodenní výlet nebo i na dlouhou expedici, je dobrý způsob přípravy vyskládat si vše potřebné vedle sebe na jednom místě a teprve poté vše zabalit. Širší obrázek pomůže minimalizovat situaci "já sem zapomněl." Chystal jsem se na dvoudenní školení včetně přespání na hotelu. Z minulé zkušenosti, kdy na pokoji nebyly jednorázové sprchové gely ani šampóny, jsem věděl, že potřebuji vlastní. Ale do čeho je dát?

 

Doma můžu najít krabičku od žvýkaček, ale ta je zbytečně velká, mám jednu malou lahvičku, ale ta je zase jen jedna a je využitá. Pouzdro od kindervajíčka zase pojme jen polovinu obsahu.

 

Pak jsem si vzpomněl, že jsem si musel pořídit plastové zkumavky v lékárně běžně prodávané jako na moč. A nápad byl na světě. 

 

A proč by to vlastně mělo být jen na hygienu, další využití se najde i v polní kuchyni jako jednoduchá,levná a praktická kořenka. Vlevo na obrázku je šampón(2 dávky), vpravo je sůl(3 vrchovaté lžičky). Jen pozor na přeplnění.

 

A cena je absolutně zanedbatelná. 2,50,- za velkou a 3,- za malou  <- toto není chyba, co lékárna to jiná cena. Takže i pokud byste je chtěli jen na jedno použití, pořád jsou náklady na minimu. Navíc stačí vymít a mohou se znovu použít. Vyzkoušel jsem je a i přenos tekutin byl bez problému a nemusel jsem je dávat do pytlíčku navíc. Jen se nesmí přeplnit, jelikož zátka jde trochu do hloubky. Ta ale jistí bytelně, takže je i obsah voděodolný. Stačí se jen na ně podívat a použití se najde samo. Pro příští dovolenou pod stanem už mám jasno, vlastní balíček kafe 3v1 přesně podle mé chuti.

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode